Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip gauti bibliotekos skaitytojo pažymėjimą?
Norint įsigyti skaitytojo pažymėjimą ir užsiregistruoti bibliotekoje, reikia atsinešti savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, perskaityti bibliotekos naudojimosi taisykles ir parašu patvirtinti įsipareigojimą jas vykdyti.
Ar reikia mokėti už skaitytojo pažymėjimą?
Skaitytojo pažymėjimas ikimokyklinukams, moksleiviams ir senjorams kainuoja 0,50 Eur, suaugusiems - 1 Eur, neįgaliesiems - nemokamai (būtina pateikti neįgalumą patvirtinantį pažymėjimą).
Koks skaitytojo pažymėjimo galiojimo laikas?
Skaitytojo pažymėjimas tampa nebegaliojančiu, jei jis per šešerius metus nebuvo panaudotas nei vienoje LIBIS bibliotekoje.
Ar gali tuo pačiu skaitytojo pažymėjimu naudotis kiti šeimos nariai ar draugai?
Ne. Skaitytojo pažymėjimu gali naudotis tik tas asmuo, kuriam šis pažymėjimas išduotas.
Ką daryti pametus skaitytojo pažymėjimą?
Būtina skubiai informuoti bibliotekos darbuotoją.
Ar galioja skaitytojo pažymėjimas kitose Lietuvos bibliotekose?
LIBIS pažymėjimas galioja visose Lietuvos viešosiose bibliotekose, prisijungusiose prie LIBIS sistemos.
Kodėl kiekvienų metų pradžioje vyksta skaitytojų perregistravimas?
Skaitytojai perregistruojami patikslinant jų asmens duomenis, būtinus bibliotekos veiklai. Nuo kalendoriniais metais nustatytos datos nepersiregistravę skaitytojai negali skolintis leidinių į namus, pratęsti grąžinimo termino ir atlikti kitų veiksmų bibliotekoje.
Kokia yra leidinių skolinimosi į namus tvarka?
Asmuo, norėdamas skolintis bibliotekos dokumentus, privalo užsiregistruoti ir įsigyti skaitytojo pažymėjimą. Skaitytojo pažymėjimas suteikia teisę vartotojui skolintis bibliotekos knygas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Kaip pratęsti leidinių naudojimo laiką?
Pratęsti leidinių naudojimo laiką vartotojas gali atėjęs į biblioteką, telefonu arba internetu (jeigu dar nėra pasibaigęs knygos naudojimo laikas).
Ką daryti, jei nerandu leidinio grąžinimo termino pratęsimo mygtuko?
Jei norėdami pratęsti leidinio grąžinimo terminą nerandate nei pratęsimo mygtuko, nei informacijos apie įsiskolinimą, tai reiškia, kad jūsų pasiskolintas leidinys jau yra rezervuotas kito skaitytojo ir jis turi būti grąžintas bibliotekai.
Ar pratęsus knygos grąžinimo terminą vienam mėnesiui, galima jį pratęsti dar mėnesiui?
Knygos grąžinimo laikotarpį galima pratęsti dar mėnesiui, jeigu knygos dar neužsakė ar nerezervavo kitas vartotojas ir nėra pasibaigęs knygos grąžinimo terminas.
Ar bibliotekoje teikiamos kopijavimo, spausdinimo paslaugos?
Taip, šios paslaugos teikiamos. Daromos spalvotos ir nespalvotos kopijos iš knygų, periodinių leidinių Skaitytojų aptarnavimo skyriuje (II aukšte). Paslaugų įkainiai – čia.
Ar reikia mokėti už naudojimąsi kompiuteriu?
Ne. Per vieną darbo dieną vartotojui suteikiamas 1 val. limitas. Šis laikas vartotojo pageidavimu gali būti pratęstas, jeigu nelaukia kitas vartotojas. Nepilnamečiams vartotojams darbo laikas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 valandai.
Ar galima Infotekoje naudotis Microsoft Office programine įranga (Word, Excel programomis)?
Taip, galima.
Ar galima naudotis pokalbių programomis?
Taip, galima naudotis Skype programa, tik prašome nekalbėti mikrofonu, kad netrukdytumėte kitiems skaitytojams. Galite atsinešti savo ausines.
Atnaujinimo data 2022 12 01